Stjärnlinnen och hajtröjor

Nu när jag beställer tyger så frågar jag allt oftare barnen om de gillar tygerna innan jag beställer för att vara säker på att plaggen blir använda sedan. Dessa båda tyger blev Sebastian kär i och önskade sig kläder av. Jag hade räknat lite fel på stjärntyget så det räckte inte till ärmar, men när jag stod där och skulle välja annat matchande tyg till så såg jag istället linnena framför mig och valde att göra så istället. Både jag och pojkarna blev nöjda!

Stjärnlinnen

Hajtröjor

 

Hajtröjan fick bli skolavslutningströjor för barnen. Här är Sebastian i sin tröja, med medalj runt halsen för avslutad förskoletid. Till hösten börjar han i förskoleklass!

Sebastian med medalj

0 Responses to “Stjärnlinnen och hajtröjor”



  1. Kommentera

Kommentera

Vem är jag?

Jag är mamma till två små skruttar som jag syr blöjor och kläder till. Jonathan är född nov 06 och Sebastian är född april 08. Jag syr även kläder till försäljning, ser du något här på bloggen som du är intresserad av att köpa så skriv en kommentar eller ett mail till mig, mariefrost[at]telia.com

Här kan ni handla ”Frost”

Här köper jag mina storleksetiketter!

<!--

Här köper jag mina adressetiketter, visitkort och hangtangs!

Här köper jag mina mailingbags

Sedan 24 sept 08

  • 95,012 besökare

